my skin

Saturday, January 5, 2013

Sweet Sour 2012

Assalamualaikum Wbt. Salam Ceria & Salam Bahagia.

22 Safar 1434H / 5 Januari 2013. Ada ke orang update blog setahun sekali? Haha!

Kali ni bukan nak cerita pasal azam yang tak pernah menjadi, sekadar menyingkap kembali detik-detik terindah sepanjang tahun 2012 :)

Setelah 5 tahun setengah meranjau onak dan duri di IPG Kampus Tuanku Bainun, Alhamdulillah dapat juga aku menamatkan pengajian sebagai seorang guru pelatih. Setiap saat bersama kawan-kawan merupakan memori terindah untuk dikenang. Rasanya semester terakhir ni lah paling banyak kita buat aktiviti bersama kan? Dari satu trip ke satu trip, dari berjalan-jalan, berhari jadi, berhari raya hinggalah berfarewell party, sebab kita tahu lepas ni mungkin dah tak ada peluang dan ruang untuk kita menghabiskan masa bersama-sama lagi...

Aku selalu cakap "tak sabar nak habis belajar, benci maktab, benci Penang!"...Rasanya hidup dengan keluarga di rumah lebih menyenangkan..tak payah banyak fikir, semua dah tersedia kan? Tapi, bila tiba hari yang dinanti-nanti selama ni..hati rasa sayu sangat, rasa sebak semacam je..air mata mula menitik..tak sangka akhirnya aku sedih juga dan-dan rasa macam tak nak balik rumah..SAYANG GILA PENANG!!!

Tapi bila tengok balik muka-muka innocent korang, buat aku nak tergelak je..kehkehkeh :p


Zoo Taiping..layannn~
Ban Pecah Kebaboo!
En. Hasni kesayangansss

Zul yang menjadi rebutan..uWekk

Masih berbunga cintaku ini harum dalam kenangan....

No comments:

Post a Comment