my skin

Wednesday, December 14, 2011

Tentang Dhia


Finally!
Penat aku main teka-teki..punya lama tak update blog ni sampai password nak sign in pun dah lupa..adehh

Pejam celik pejam celik dah 29 Muharram! Aku nak buat azam baru memandangkan azam tahun ni macam suam-suam kuku (tak pasti apa maksud peribahasa tu tapi bunyi macam sesuai je dengan ayat ni kan..so guna jela)

Mulai hari ni dan seterusnya aku nak jadi lemah lembut. Cair betul tengok watak Nor Kamadhia dalam Tentang Dhia. Dala cun, lembut je...hUuuu~ Sebenarnya dari dulu kagum dengan orang yang lemah lembut ni...bukan tak pernah cuba nak jadi lemah lembut, kadang-kadang sampai jadi lemah lembab! Susah betul..yela, dari kecik dah biasa terpekik-pekik..heh heh



Ok, mulai saat ni insyaAllah saya akan jadi perempuan comel yang bersopan santun dan lemah lembut..ahaksss! Jangan tertukar saya dengan Dhia sudehhh :p

"YOU ARE WHAT YOU ARE, BUT YOU DON'T HAVE TO STAY THAT WAY..."

No comments:

Post a Comment